2011. november 29., kedd

"Angyali körhinta"...

Emlékeztek még az "angyalkertre"? Egy őszi napon kirepültek, hogy magukba szívják az éltető nap utolsó melegét, most pedig körhintára szállva várják az első havat és az ünnep fényét.









   Az újrahasznosítás jegyében készíttem el, ezt az "angyali körhintát". Szeretek a régi tárgyaimnak új funkciót adni, ami már korábbi bejegyzéseimből kiderült, így ebben az esetben is ezt tettem. Egy régi csillárom maradványait - családi ereklyémet - antikoltam, ami a körhinta alapja lett. Led fényfűzéreket fűztem bele és a  könyvespolc angyalkáimat erősítettem rá. A téli táj szépségét idézve megszórtam fehér csillámporral, ill. műhóval, középen egy kristállyal díszítve, az aljára egy koszorúalapot helyeztem, amit bevontam pezsgő színű szalaggal.
Így egy  ünnepi asztal díszeként valamint éjszakai hangulatlámpaként is funkcionál, a Karácsony angyali hangulatát hozva az otthonunkba.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése