2011. szeptember 15., csütörtök

Régi padláson jártam, kincseket találtam...





fotó: google


    Hosszú idő után ismét azokon a helyeken jártam, ahol gyerekkorom legnagyobb részét töltöttem, és ahonnan minden elindult bennem. Az elmúlt hétvégén egykori gyerekszobámban ébredtem fel, különös érzés volt a régi játékaim, könyveim között és a "kis" ágyamban felébredni, ahol a falak sok jó és rossz élményekről beszélnek....  Minden emlék felébredt bennem, az én kis "mesevilágom" volt ott hirtelen. A könyveim ugyanúgy voltak a polcokon, ahogy 20 éve, a babáim is úgy néztek rám, mint 5 éves koromban... 16 évesen költöztem el onnan Édesanyámmal, de valahogy az a szoba mégis nagy hatással van rám, akárcsak Pista bácsi háza. Igen, ott is jártam, az érzés 
elmondhatatlanul jó volt....


A "titkok kertje"...



Jártam az ódon fészerben, ahová úgy léptem be, mint az a csodálkozó kisgyerek annak idején, Pista bácsi házában, a padlásán... Ismét különös dolgokra leltem  - a régiek mellett -  olyanokra is, amire nem is számítottam, azt hittem gyermekkoromban mindent felleltem, ám úgy tűnik a régi fészerek, padlások mindig rejtenek újabb és újabb titkokat, attól függően, hogy ki lép fel rá és mi van a lelkében...






A lepel hamarosan lehull...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése