2012. március 19., hétfő

Egy ügyetlen városi biciklista naplója

Fotó: Martin Munkácsi: Women with boulder on bicycle, 1936




 Igazából valahogy a biciklizés mindig is távol állt tőlem, jó nem minden aspektusa, de a városi kerékpározásra nem nagyon lehetett rávenni. Mondjuk jobban is járt, aki nem akart velem elindulni, mert hát jómagam igencsak - már már magam számára is nevetséges módon-  félek a forgalomtól, így mindenhol leszállok, jól körbenézek, hogy még véletlen se jöjjön 2 km-en belül valami, na akkor talán el is indulok. Így viszont sokkal praktikusabb megoldás volt számomra on Fuss közlekedni, mert időt így nem spóroltam meg.

Tavaly azonban beleszerettem ebbe a  kerékpárba, ha pedig már megvettem, akkor úgy gondoltam, csak érdemes lenne talán közlekednem is vele, szerencsére "kicsi" városomban Szegeden, egyre több a kerékpárút, így talán van remény a magam fajta szerencsétlenkedő kerékpárosok számára is.



 Mivel természetesen biciklit is design alapján választottam, mint az életben általában mindent, bár tudom, hogy sokan erre azt mondják, hogy ez nem minden, valóban nem, ha nem egy megbízható márkát választ az ember, hanem valami, bár kinézetre hasonló, de gyenge utánzatot, akkor valóban nem minden. No mivel Apám nem Rotschild, így Fendi-re nem futotta, de egy kategóriájában jó minőségű hasonló változatra igen. Most pedig már csak fel kell szerelnem.

Fendi
Fendi


 A régi szerszámosláda egy kis munkálat után pont tökéletes lett a biciklim elejére. Festettem, antikoltam, majd vakarásztam egy ideig a fejem,hogy levegyem-e a zárat róla, végül úgy döntöttem, hogy marad, mert csak öreg kezek tették rá azt valaha. Hogy a modern design-t sem mellőzzem, így Borókából való fiókgomb is került rá, bár igazából csak esztétkai funkciója van, de nekem így lett teljes a kép.



De van ám ennek a kerékpárnak egy férfi párja is, mert csak egyforma gépre fájt a fogunk, mit ad ég az fekete. Na az sem maradhat felszerelés nélkül, ennek orvoslására az én öreg Ószeresemtől szerzetem egy kis bőröndöt. Még vannak hiányzó alkatrészek, de ezek beszerzése folyamatban van...




Fiókgomb: 


Bútortuning.hu

forrás: google, Idea Agency

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése