2012. március 6., kedd

Egy kis tavasz...



Grace Kelly
 Az én kis világom asszociációk sorozatából áll, persze azért nem minden váltja ki belőlem ezt a jó vagy rossz szokásomat. Szami (Szabó Ilus) ékszerei mindig erre sarkallnak és ez az a pont, amiért én leragadok egy kézműves ékszernél, a benne rejlő szellemi szépség miatt. Lehet, hogy alkotó emberként nem feltétlenül az inspirálta, amit belőlem kihoz, de érzelmeket kelt, és itt nem csupán az esztétikai élményre gondolok, hogy nőként felkiáltok, jajj, de szép, természetesen azért ez  is megvan :), de mindezeken túl emlékek, érzések, gondolatok ébrednek fel bennem.

Pár napja is így történt, mikor "jó" reggeli szokásomhoz híven a Facebook-kal indítottam a napom. Szami nyakláncát meglátva Grace Kelly jutott eszembe és egy kép, amit nagyon szeretek, így számomra ez a szett nem lehetett más.


Szami
Gyöngyvirág, kék nefelejcs az én kedvenc virágaim, szépség, letisztultság...

Szami

Givenchy H C



Erről a szettről a Nagymamám jutott eszembe, aki kislány koromban sokszor mondogatta nekem: "Kék nefelejcs engem soha el ne felejts, mert ha engem elfelejtesz, elnyílik a kék nefelejcs."




A másik nagy kedvenc a Pompomdesign.



forrás: Pompomdesign





Akartam még sok okosat írni, de inkább nem teszem, hanem ajánlok egy interjút, amire úgy vélem érdemes 10 percet szánnunk az életünkből, tanulságos és érdekes és kimondja, amit én is gondolok, csak talán nem fogalmaztam meg ilyen összeszedetten még soha magamban, magamnak.


forrás: Pompomdesign, google

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése