2011. december 14., szerda

"Az angyal legalább egyszer mindenki életében eljön..."




     És néha a "kisördög" is... :). Van nekem két tündéri cicám, Héra és Micó. Héra egy igazi kis ördög, nemrég csináltam egy koszorút, amit kristályokkal díszítettem a téli jeges táj szépséget idézve és eleganciát kölcsönözve neki. Emlékeztek még a bejegyzésre? Íme:

http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7580244669496195299#editor/target=post;postID=313844664225029168


A kristályokat damillal rögzítettem és megmondom őszintén elégedett voltam az eredménnyel. Úgy tűnik Héra nem annyira, mert pár nappal később szépen lerágta a damillal alaposan odarögzített díszeket.

A régi koszorú...

Mikor megláttam kisebb sokott kaptam, mert mondanom sem kell, hogy jó ideig küzdöttem vele, mire elkészült. Persze a haragom elég hamar elszállt, mikor Héra rám nézett, félretettem a koszorút, hogy majd megcsinálom.

A régi körhinta





Pár nap múlva viszont elkezdtem nézegetni és az angyali körhintám jutott eszembe. Hirtelen ötlettől vezérelve kicseréltem a koszorúalapokat és meglepődve tapasztalatam,  hogy ez az alap sokkal jobban mutat a körhinta letisztultabb lett és valóban a téli táj érzetét kelti az emberben. Még egy üvegtálat helyeztem az egész alá, így a led fények még jobban érvényesültek az asztalon, és igazi sejtelmes "angyali hangulattal" töltötték meg a szobát.  Köszönöm Héra :).


















A körhinta megszületésének ötelte abból ered, hogy az idén januárban ment el az imádott Nagymamám, az ünnep közeledtével egyre többet gondoltam rá. Mikor pöttöm lány voltam az ágyam fölé egy őrangyalkás falvédőt tett, és igazából mindig is Ő volt és lesz is az én őrangyalom...



A hintán ott van Advent négy angyala (ahogy a történetből ismerjük, az első kék köpenyben érkezik, a második piros palástban, a harmadik fehéren ragyogó, a negyedik halványlila lepelben járja be a az egész Földet) és az ötödtik az én Nagymamám, aki immár Angyalként tölti velünk a idei Karácsonyt.


fotó: google, saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése