2012. február 6., hétfő

"Bohém élet egykor és most"...

   




   Ha  neve szóba kerül, jó érzés tölt el. A tinédzserkorom jut róla eszembe, amikor ültem a szobámban, hallgattam a német Viva -át és az MTV-t, lapozgattam az újságjaimat és közben ábrándoztam.
No nem, modell sosem kartam lenni, egyrészt már csak az adottságaimból kifolyólag erre nem sok esély lett volna, de igazából nem is vágytam a hírnév ilyen formájára.  Nem tudtam eldönteni, hogy belsőépítész, válóperes ügyvéd, divattervező legyek, vagy amit igazán szerettem volna, restaurátorként álljak egy létrán, miközben freskókat javítgatok. 5-6 évesen sokkal egyértelműbb választ adtam, ha megkérdezték mi szeretnék lenni, mert teljesen logikusnak tűnt számomra, hogy macskának és nyugdíjjasnak lenni a legjobb. No de végül egyik sem lettem, na persze nyugdíjas még lehetek, de a mai világban ki tudja. Mindezektől függetlenül áhitattal néztem a '90-es évek nagy modellikonjait, akik közül Stefani Seymour, Linda Evangelista (róluk majd később) és Helena Christinsen egy 12 éves lány szemével nézve istennőnek tűntek.






Persze azért próbálkoztam ám én, hogy hasonlítsak a példaképre. Például, mikor megláttam az akkor trendinek számító újságban egy képet, ahol Helena egy fehér hópelyhes szoknyában pózolt zöld farmerkabáttal, a kis varrógépemmel egyből nekiestem, hogy megalkossam, a szoknya azóta is megvan, és ha lesz egyszer bátorságom hozzá, meg is mutatom :).






A lényeg, hogy Helena mindig elbűvölt a stílusával, ugye bennünk nőkben azért mindig bújkál egy kis féltékenység, hogy jó, szép, de mit tudom én, azért egy kicsit vastag a bokája, csak hogy megnyugtassuk magunkat. Na ebben az esetben én minden porcikájában tökéletesnek láttam őt akkor és most is. Épp pár hete ecseteltem ezt itthon az én személyes reklámgrafikusomnak már századjára, mert nem tudtam meggyőzni róla, hogy ő a legszebb nő. Jó mondjuk ez egyrészről akár hízelgő is lehetne számomra.


Aztán pár napja rábukkantam ezekre a fotókra és azt hiszem most már nem kérdés, hogy mi fogott meg engem benne  évekkel korábban...


Íme Helena lakása / Greenwich Village New York :


















forrás: google, Dans Mon Boudoir blog
      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése